miercuri, 12 septembrie 2012

VOYAGE/ OOTD: THE ISLAND

Vreau neaparat sa va arat un loc fantastic, care mi-a atras privirea de cum am ajuns la mare si cu drag as vrea sa il revad. Atmosfera linistita, multimea de nuferi, amenajarile facute, dansul lebedelor, hotelul amplasat pe malul lacului, face ca totul sa fie diferit si special fata de alte locuri obisnuite.
Pentru cine vrea sa ajunga aici, "insula" se afla in statiunea Neptun - Marea Neagra, undeva in spatele strazii principale a statiunii.
Enjoy!







Maiou / Tshirt: Orsay, Pantaloni scurti/ Short / Shorts : ASOS






Cercei / Earrings:  Hand made
Curea / Belt/ Sangle: H&M,  Geanta / Sac /  Bag : Vintage  
Bratari / Bracelets: Achizitionate de la mare







4 comentarii:

  1. Sunt superbe pozele, de vis, am crezut initial ca nu sunt facute in Romania.

    P.S Imi place foarte, foarte mult geanta ta...:p

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa locatie.
    Imi place si tinuta ta.
    :D

    RăspundețiȘtergere