sâmbătă, 8 septembrie 2012

REVIEW: CREMA DE ZI YVES ROCHER

Am deja cateva saptamani de cand folosesc aceasta crema, drept urmare, consider ca a trecut suficient timp pentru a-mi face o parere, pe care doresc sa o impartasesc voua. Desi am fost reticienta la inceput, deoarece consideram acest produs  potrivit pentru tenul uscat si mai putin potrivit pentru cel gras si sensibil(ca al meu), treptat, am ajuns la concluzia ca este ideal pentru toate tipurile de ten. 
De ce am fost un pic rezervata? Pentru ca, proaspat demachiata,  dupa aplicarea cremei pe fata,  lucea foarte tare si nu mi-a placut efectul. Dar, luciul de care imi era cel mai frica, a disparut dupa cateva minute. Crema a intrat in piele, ofeindu-i tenului meu un aspect natural, hidratat, cu efect de matifiere si plin de luminozitate. Exact ce imi doream!
Acest produs face parte din gama Inositolul vegetal  care are puterea de a relansa respiratia celulara a tenului . Produsul de ingrijire, este impotriva primelor riduri, care la mine inca nu au aparut si lupta pentru prevenirea imbatranirii.
Crema se afla intr-un recipient elegant, cu un scris discret, care imi place foarte mult,  fata de ambalajele din plastic. Din pacate, nu va pot arata cutia in care a venit produsul, pentru ca nu o mai am.
Consistenta cremei destinata fetei, gatului si bustului este solida, usoara, intr-o nuanta de crem-rozaliu, alt aspect care mi-a placut.
Mirosul fin si parfumat imi place extrem de mult.
Cantitateeste de 40 ml , poate fi folosit 12 luni de la deschidere. 
Preţul cremei este de 79RON si poate fi comandata de aici sau de la orice reprezentant Yves Rocher.
In concluzie, imi place foarte mult aceasta crema, pe care o aplic atat pe timp de zi, cat si pe timp de noapte si o recomand tuturor fetelor pentru a avea un ten plin de  stralucire, luminozitate si claritate.





EFECTUL DE ILUMINOZITATE
 BEFORE

 AFTER
 DUPA CATEVA MINUTE:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu